Bara en vanlig, rooliig torsdaag! :D<3

Idag när vi skulle gå på den andra lektionen nämligen syslöjd fick vi glatt en chock! Det var hååååltiiimeee! "Jippeyyy" sa vi då! ;) Tyvärr var inte Matildas lektion inställd, hon skulle ha hemkunskap :/.  Så då åkte vi fyra hem till mig, jag, FiiiiA, Jennie & Josse :)<3

Vi spelade biljard, Josse & FiiiA vann (; Hehe, fast det var väääldigt jäämnt mååste jag sääga! :D Under ett tag ledde jag & Jennifer faktiskt med 4 poäng mer typ men sen tog dem igen,... Sen värmde vi Felix Tacos paj som vår hemkunskaps lärare hade sagt att vi inte skulle göra hon vill att vi ska laga riktig mat, vad som nu är riktig mat?! Men som sagt det orkade vi inte, så det fick bli att värma paj! ;)

Sen spelade Josse & FiiiA mer biljard och jag & Jennie spelade fotbollsspelet. Haha, vi har många spel hos mig! ;)
Då fick Jennie syn på dem 2 "karloskar hattarna" så vi tog dem på oss så klart, vi tog också med de andra hattarna som låg där så att FiiiA & Josse också kunde ha hattar på sig om dem ville (;. Josse ville inte, men fia ville så hon tog på sig en med rosa snöre på :). Och då kom vi såklart på att vi skulle ta kort på oss med hattarna så det blev ett par poser. Vi både poserade som krokodiler, sura miner, glada miner, vampyrer, varulvar, bilförare,... Ja se själva! :D här kommer bilder! :D


Jennie med 2 hattar och FiiiA (:<3

FiiiA med sin rosarosett hatt (:<3

Josse biljardspelaren (:<3

Me ;)

Hattgänget! :D & så kallade "flyg hatten" XP

Jennie & FiiiA :)<3

Här var det biljard "bollar"

Glada miner! :D

grrr, akta er för varulvarna! :D

"Jump to the hiiiils" :D

Jag hoppar upp till taket, haha ;)


Man får väl avsluta det roliga med ett glatt leendé! :D:D:D

//Amanda ((:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haaha jag dör , men det var superskoj, hoppas på håltimme igen! ;)

2010-08-27 @ 14:08:32
Postat av: Amanda

hehe(;, jaa det var jättekul!:D det får vi hoppas!;D

2010-08-27 @ 16:44:32
URL: http://aprilsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0