Hejdå Sverige, Hola Mallorca! :D

Som rubriken lyder så lämnar vi snart Sveriges dystra väder och landar på Mallorca, solens ö! Yippeyy! Nu packar vi för fullt för resan. Jag är snart klar, medans Linnéa har svårt att bestämma sig för vilka kläder hon ska ha med sig. Nu kollar hon i sin garderob för fullt.

Fast nu har det faktiskt blivit fint väder här i Sverige, men det ska bli dåligt väder när vi är borta har vi hört. Linnéa har sommarlov nu. Medans jag får det efter resan och 3 dagar. (: Men jag tycker det bara blir kul att vara i skolan 3 dagar till, så man får träffa sina kompisar och så (: Nä, nu måste jag packa vidare. Men eftersom vi nu ska åka till Mallorca så kommer våran status här på bloggen vara: OFF. Men någon gång kanske ett inlägg kommer - men hoppas inte för mycket. Däremot så kommer vi berätta om resan sen när vi kommer hem, visa soliga bilder mm, och hur bruna vi har blivit :P. hehe ;) Men nu så säger vi:

Hejdå Sverige, Hola Mallorca! :D<3


Denna bilden tog jag i Spanien förra året.
Längtaar till att bada i medelhavet nu! :D <3

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0