Hon kommer med SOLSKEN till mig !

Tänk att det redan är den 3 JUNI idag! Nu kan man verkligen kalla att det håller på att bli sommar.. på riktigt! 
 
Igår gick folk runt i klänning och shorts för att det var så VARMT (ännu fler idag), och jag skulle också gärna slängt på mig ett par shorts om jag hade kunnat just då..var så varmt så man fick en liten känsla av att bada inte skulle suttit fel. (Även om det fortfarande lär vara iskallt) hörde trotts allt det, att det spekulerades om man skulle ta sig ett dopp..;) Just då var jag, mamma och amanda på samarkand och letade sandaler och lite annat till Mallis :)

Det känns skönt att mina fötter har slutat växa nu, så man kan köpa skor utan att behöva oroa sig för att de blir  försmå inom ett år eller två..;) amandas växter däremot fortfarande endel, så det blev att ragga lite till henne. ;)

 
De snygga Skorna som jag har längtat efter sedan april (eller sedan jag såg dom i tidningen;), skulle igentligen ha kommit på posten i slutet av maj, men som nu istället kommer någon gång i slutet av juni..(verkar som om det är fler än jag som vill ha dem) hoppas iaf att de kommer snart! Vill ha dem på mig nu.. :) H&M 199 :-

/ Linnéa 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0