The Sunshine is here!





Kommentarer
Postat av: Adina

Åh vad härligt med sol! Jag kom precis hem från ett soligt stockholm till mulna Luleå, men snö fanns på backen så det är jättehärligt!



SV: Katten är min kompis stallkatt. Tyvärr blev han överkörd för ungefär 3 månader sedan, riktigt trevlig kille var det. Kallades Jonsson :)

2010-11-07 @ 17:05:54
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Amaar

gillar dina bilder på naturen. jag försöker alltid med kameran min men lyckas aldrig fånga så vackra bilder som dina :(

2010-11-08 @ 00:44:46
Postat av: Linnéa

Hej Amaar! :) Tack!:) men just dessa har min lillasyster tagit;)vi har bloggen ihop;) Hon hälsar tack så mycket!;) ja hon är jätte duktig på att ta kort:) men den första naturbilden, i första inlägget har jag tagit ;)hehe älskar att fota naturen, men är tyvärr inte lika aktiv på att lägga upp inlägg som amanda;p, men får lägga upp lite naturbilder snart som jag har tagit också så du ser hur de ser ut också :) Okej men det tror jag att de blir, gäller bara att hitta rätt färger, ljus och motiv ;)

2010-11-09 @ 22:34:07
URL: http://aprilsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0