Foton i skogen!

Jag kommer inte ihåg vilken dag det var, men den dagen fotade jag med mina kompisar i skogen! Jag, Jennifer, FiiiA & Josse. Det var naturbilder, men mest var det modelbilder. Det var jättekul! :D Vi cyklade dit. *pust* det var en ganska så lång väg, men det var värt det! (: Jag har varit lite seg med att göra detta inlägget, men nu fick jag äntligen tid över. Så här kommer bilerna! :D
P.s (var beredd på att det kommer komma typ 1000 bilder nu,..)


Här cyklar vi! :D Låt det stora äventyret börja!


Vackert va? (;

Josse (:

Jennie (:

FiiiA (:

Fint solsken! :D ,gillar färgerna!


Jennie (: topmodel nästa :D



FiiiA Superstar! :D

Natur! :D

Jennie & FiiiA :)

Josse (:

FiiiA & Josse (:

Drömm moln (:

Jennie hoppar liknar typ Rosalie i Twilight (;



Så fint hår det är så fint ljus på domma bilderna :D

Josse hoppar :D




Det var bilderna (:



Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin fina bilder!

2010-09-26 @ 10:22:45
Postat av: Jenna

mkt fina bilder :)<3

2010-09-26 @ 10:44:08
Postat av: Amanda

Tack båda (:<3

2010-10-02 @ 21:01:22
URL: http://aprilsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0