Helgen i sammanfattning (:

Nu är ju helgen slut :( och därför tänkte vi göra en sammanfattning av den (;

Lördag: Jag, (Amanda) åkte till bergunda för att rida tidigt som vanligt, så tidigt så att man hann se soluppgången riktigt fint! :D Sen var det en slappdag. (: Såg en sorglig film guud vad jag grät! :( värre än titanic! haha ;)

Jag (Linnéa) var med min underbara kompis numera kalmartjej Amanda som var och hälsade på och hade det mys! :) Spelade biljard hemma och sen åkte vi hem till henne och hade myskväll ! ;) Gött med lördag! <3

Söndag:
Vi spelade badminton & gick en promenad för att se solnedgången :)

sammanfattningsvis var det en bra helg! :D

Här kommer bilder! :D
lördag!


soluppgången (:

stallet i Bergunda (:

Sen efter att det hade varit fint & klart så började det Regna!(såklart!)


Den sorgliga filmen men braiga , HACHIKO

Lööördags goodis, MUMS :D

Söndag:


Mobilbild så blev lite suddig, kvälls-promenad till sjön ! :)

En båt vid vattnet..:)

Gillar färgerna i den här bilden som Linnéa fotat..:)

Liten skämtis bild på systeryster! ;)<3


Gick förbi där vi bodde innan, och minndes tbx till det stooora klätterträdets glada dar..
(som nu var ganska så litet..:P)

Linnéa i ett annat träd :) haha

Så här fiint var det!



gick ej att vända, Solroos! :)

Det va helgen det! :D Hoppas ni hade en mysig helg! ;)

// kramar Amanda och Linnéa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0