Sjuuuukt braaa fiiilmeeer!! (med snyggingar i oxå!!!)




Charlie St. Cloud var verkligen en bra film!! Ett + är ju att Zaz efron är med! :)
Letters To Juliet var oxå jättebra & rolig fast Charlie St.Cloud verkade verkligare, fast att den var overkligare. Men det var för att det var så bra skådespelare med i Charlie St.Cloud så att filmen kändes så äkta! Fick rysningar ett par antal gånger, ok mest för att jag tyckte att det var läskigt och sorgligt men ändå!

Det är lite konstigt det där med rysningar,.. Linnéa får rysningar när hon lysnar på en låt som är jättefin, medans jag (Amanda) får rysningar när jag blir "rädd" tycker att det är läskigt, sorgligt och när jag fryser hehe,.. ;) Men det där sista får nog alla rysningar av! ;)

Godnattkram Aprilsisters! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0