Stjärnlös himmel



Jag måste säga att jag tycker att jag är väldigt duktig som uppdaterar denna blogg! Jag håller den levande!

Jag vill också passa på att tacka våran 1 unika besökare som lyckades hitta hit! :D
Om ni undrar vad Linnéa har
tagit vägen, ja jag har hört frågorna! "Vad är Linnéa? hon lever väl?"
Det ska jag säga er att det gör hon!
Hon är bara väldigt upptagen just nu med alla studier! Just nu läser hon en seg engelska bok! Tjock är den också! Ush! Men sålänge så får ni nöja er med en av aprilsisters tills Linnéa kommer igen!

Idag har det varit kör. Vi sjöng sånger från 1500 talet typ, asså hallå? 2011 här anropar! Det var lite segt men det var ändå kul, sen på slutet blev det mer modernare sånger iallafall från vårt decenium! hehe! Sen har jag ätit lax med kantarelsås det var gott! Linnéa åt lax med räka/hummer sås i. Från City Cross! ;)

Måndagars 3 förnamn är: Seg, långtråkig och trött! Men dagen var väl ganska ok ändå! Nu ska jag öva på gitarren igen! Så att det går snabbt, så att inte läraren somnar när jag har uppspelning sen imon! Jag är alltid så morgontrött på morgorna! Helst skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och somna om igen när klockan ringer. För vem i h*lvete är Snooze och vad vill han mig så tidigt på morgonen? Han kan väl bara ta och sköta sig själv? Men jag är tacksam för attt han bryr sig om att väcka mig också, så tack Snooze!

En sak som jag inte gillar är att kvällarna går så snabbt. Snart är klockan 9. Och sen om en timme så ska väll jag gå och lägga mig. Skulle helst vilja läsa em bok, men jag vet inte vart den har tagit vägen?

Imorgon ska vi nog också få punkterna till kalla kriget uppsatsen som vi ska skriva på 2 veckor! och det ska typ va 4 sidor! Fatta segt! Aja,.. Och sen ska vi ha prov på det också + muntliga diskusioner i klassrummet och det dära sista äger ju jag mest på? ;)

Sen har Tusse stuckit till sommartorpet igen. Tusse om du läser detta snälla kom hem! Vi saknar dig! Du behöver inte döma fb matcherna hela tiden uppe i bk torpet! Hälsa de andra katterna attt du har nu varit borta i ca 2 dagar och ska hem! Om du inte kommer hem får du sköta om dig där! Och sova så gott! Puss på dig! :* <3

Ojj oj oj vad mycket text det blev nu! Men jag behövde skriva av mig lite, har mest bara lagt in bilder på bloggen under den sista tiden! Om du orkade läsa allt så hade du nog långtråkigt. Men det är ju Måndagar bland annat.

Godnatt från Amanda och Linnéa hälsar också god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0