min kamera funkar inte! :((

Den kan inte fokusera längre, ni vet att när kameran fokuserar så blir det ju ett litet surrande ljud, men det blir det inte. Dessutom blir bilderna suddiga, om man inte tar på långt håll eftersom den inte kan fokusera :/. ? Jag har inte gjort något annat med den än att ta kort så jag vet inte riktigt varför den är sån. Kan kanske va att jag behöver göra ren objektivet? Aja på måndag ska vi kolla i en fotoäffär om dom kan fixa det! Hoppas verkligen det! För sen på Tisdag åker vi till Norge!

Om någon har Nikon D90 och har råkat ut för samma sak och vet vad som är problemet så snälla kommentera! :)

// Amanda 


Kommentarer
Postat av: Helena

du kanske har ställt in den på manuell fokus?

2011-11-08 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0