Hälsningar från Stockholm, Sweden ! ♥





©THIS © PHOTO IS COPYRIGHT! © © This photos is taken by Amanda ! :D :D

Fina bilder va? ;) särskilt hoppbilden! :D :D Vi ser att våran statistik dalar som någon berg och dal bana, (just det, har vi sagt att vi var på grönan igår?) Vi tycker att det är fun att så många följer oss! :)

Imorgon kommer ett moderepotage med snygga kläder som vi fyndade! i stockholm, vi kommer även att ha våra midsommarkransar på oss eftersom det är midsommarafton imorgon! :D Hoppas att ni tyckte bilerna här ovan var fina, det var bara ett smakprov mer bilder kommer från Stockholm senare med andra härliga bilder från Sommaren, ( jordgubbstårtan!) muums! :D
Godnatt!
Nu ska vi sova! ;D så vi orkar hänga med mamma och köpa midsommarkranser imorgon!

Sommarkramar från Aprilsisters! :D


Kommentarer
Postat av: Katja Själander

Röstat på din klänning! Rösta gärna tillbaka! Det andra bidraget till vänster med namnet Katja Själander! Behöver verkligen ALLA röster!1000 Tack!

http://apps.facebook.com/mjolkensdag/index/view/437

Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0