pluggeliplugg.

Sådärja nu har jag nästan pluggat klart med svenskan, tyskan och biologi. Det gäller att hålla ut, snart är det SOMMARLOV! :D gud så underbart skönt det ska bli! Fast det värsta är när skolan börjar igen sen då är man så himlans trött.

När jag började 8:an efter sommarlovet så gäspade jag typ flera gånger när klassföreståndaren pratade så han frågade mig om jag var trött, haha! Trött var bara förnamnet. ;)

Sen ska aprilsisters m.familj gå på min första student sak imorgon, Mammas kusin så min syssling eller ngt blir det nog. Måste ladda kameran. Skulle vara coolt att få till en bild när de kastar mössorna i luften, om de nu gör det. :)


en liiten bild (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0