poträtt Bland Blommor & Löv .,,♥






COPYRIGHT! © Bilderna är tagna av the both aprilsisters with my, Amandas Nikon d90!

Nu är vi lediga i 5 dagar, eller nu är det 4 dagar så skönt! Särskilt att slippa torsdagen och måndagen för
de dagarna är inte dem bästa! När man är ledig så ska man sova. Och sova. Sova, sooova,, zzzZZZZZ
oouups! där somnade jag! Ja ni ser när man är ledig så ska man sova. Fast med lite mellanrum så klart för man
måste ju äta också!

Iallafall sen stack vi till farmor & farfar för att äta VÅFFLOR med SYLT och GRÄDDE + deras underbara ROSA saft! :D MUMS! Vi tog också foton i deras finfina trädgård som ni kan inspektera genom våra finfina bilder här ovan!

Sedan måste jag oxå säga att jag fick mvg! i So ! Äntligen har hon fattat att jag förtjännar det! Nu så är jag glad! Så nu har jag 2 mvg, har det i bild oxå! Sen höjde jag mig oxå i fysik från g till vg, och dessutom får jag behålla g i matte! hehe! :D

Imorgon blir det stan med Amanda för min del :D medans Linnéa ska vara med Amanda :D ( en annan Amanda)

// Aprilsisters

edit: Amanda gjorde inlägget och skrev men eftersom båda tog bilderna och Linnéa hälsar ( hon har inte sagt att hon gör det, men jag är en tankeläsare! ) Så blev det // kramar från Aprilsisters! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0