Saknad




THIS PICTURES IS COPYRIGHTED BY APRILSISTERS! DON`T COPY.
Detta kommer bli andra sommaren utan våran båt :(

Idag å har jag ridit Goofyy! ( långben ) vi lekte eftersom det var sista gången i dag på ridningen. Jag funderar lite
på om jag ska till stallet någonting i sommar får se! :) Sen blev det att kolla på mobil och nu slapp. Slapp. Jag gör just ingenting. Eller det gör jag ju nu men ändå ;) Ikväll blir det LÖRDAGSMYYYS! Hoppas pappa köper godis, fast att det bara blir pappa godis smak godis! typ bananer, grodor, persikor, choklad och sånt men det är ju också gott, bara det att det inte brukar vara surisar som jag och Linnéa giilar! :)

Kramar från Amanda ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0