Trisse, Pelle, Findus , Tusse Martinsson ! ♥ ♥



This photos is © = Copyright = bilderna i bloggen får man inte ta. Photographer is: Amanda! :)  

Tusse, du är GULDvärd! :D love! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jag ska nog gå och lägga mig igen snart, hur konstigt det än låter, men uppdateringen har varit på topp!! :D
Haha,
alla andra sover. Förutom jag och Tusse (!) , Han är ute! Preciiiis som på bilden i detta inlägget! ;) Hoppas bara att han inte går till bk - torpet. igen, igen, igen, igen som en på grönan sa, hehe! :D
Shit, nu är det verkligen ljust ute!
Jag tror jag har värvat! bara för att jag är en nattuggla, hihi!
Om jag somnar nu för jag sova lite i alla fall tills det är dags för mig & Linnéúus att hänga med mamma och köpa kransar! Haha, ni har nog hört den meningen ett paar antaaal gååånger nuu! , eller huR? ;D

Det blev liite text iaf.
Godnatt! ♥

// Amanda! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0