Free Fridayy dayy! :D

Det är så underbart att vara ledig, hihi, jag sov ganska länge till 12, men sen läste jag också himlen böjrar här i ca 2 timmar, den går inte att släppa!

Men nu blir det dessvärre SO, det gäller att komma igång med det. För det är så tråkigt först men sen när man har kommit igång så blir det ok, och faktiskt lite kul när man känner sig som en forskare! Inte för att jag är det men ändå,.. Sen ska jag nog laga mat och fota lite kanske, är ju så fint väder så man får passa på! Fast min kamera tar bäst bilder i skuggan så jag får väll ställa mig i skuggan och ta på solskenet! ;)

hehe, nää nu måste jag börja om jag inte vill stressa ihjäl mig och det vill jag INTE! Fast att vi kanske dör ändå imorgon, fast det kommer vi ju inte, isånnafall bara den dära gubben! ;)
Hejdåå! :D


En fin somrig bild för ca 2 år sedan! :D photo is copyrighted!

Kramar Amanda ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0