pInK and bLuE ! Summer I want you !




Detta köpte jag när jag var på stan med mamma, :) Vi köpte även konfapresent och jordgubbar! MUMS! Båda sakerna ser snyggare ut i verkligheten, shortsen ser inte alls tantiga ut i verkligheten och skjortan är i en mycket starkare turkos färg. Men de ser ändå snygga ut på bilderna här ovan tkr jag! Nej nu ska jag plugga SO, ( OCH äta JB, nej jag menar inte att jag ska äta Justin Bieber, jag menar JordGubbar!!!) hehe, så hejdå. Och jag är GLAD för vi har fått mer besökare på sista tiden! Faktiskt 7 st! :D :D :D och vi är så stoolta över våra bloggläsare! Tack till er som tar er tid att läsa våran blogg!  

/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0