Första - 2012!

Hej bloggen! :)

Detta blir en härlig dag, har gjort frukost på sängen till syster (a) äggmacka med brynt skinka och sallad, tomat. På en god ostfrall. :) Visst e jag snäll? ;) (a) ingenting kan slå en sådan start på dagen..

Snart ska jag och pappa träna badminton, och kanske amanda med om hon inte ska va med kompis, :)

Igår var vi ute och fotade! Får passa på, när de är lov, som man säger ;)

Har fotat rätt mkt på lovet, eller iaf amanda. Har blivit iaf 3 gånger med mig ;)

Nu sitter jag här i min onepiece, (- lät bloggigt, eller hur? ;)  och myser.. (den överraskande julklappen- som varmt kan rekommenderas- så skön!)


Nu ska jag fixa mitt rum, ska planera hur jag ska sätta upp hyllor och framtida tavlor/ foton..
Samt kolla igenom några snygga foton ;)

Tjaoo!! :D <3

Hoppas ni alla har haft en GoD JuL Och Ett Mysigt, Kul Fint gott Nyår!!





Blev förresten en (väldigt) gammal bild, 2009 på mig och min fina kompis Amanda, Som jag även Invigde de nya året med , med några andra fina tjejer <3 Som avslutning på detta inlägg! :) 


Ha en fin, bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0